Na mou reklamaci odpověděli

Před pár hodinami mi přišla odpověď na mou reklamaci, kterou jsem uveřejnil ve starším příspěvku nazvaném Uvidíme, jestli na mou stížnost odpoví. Jméno zástupkyně společnosti dovážející k nám zmrzlinu Häagen-Dasz nebudu uvádět. Její reakci a mou odpověď nicméně uvádím celou, tedy v tomto případě bez háčků a čárek přesně podle mylného dojmu, že tak je to světové. Tedy…

Dobry den pane Špuláku,
velice Vam dekujeme, ze jste si nasel cas, abyste kontaktoval nasi spolecnost. Velmi nas mrzi Vase posledni zkusenost s koupi Haagen-Dazs Praline and Cream v Tescu. Prosim mohl byste mi poslat adresu Tesca, v kterem jste rozmrzlou zmrzlinu Haagen Dazs koupil?
Jeste Vas prosim o zaslani i Vasi postovni adresy, abychom Vam mohli zaslat malou pozornost za Vase usili informovat nas o nedostatku v kvalite naseho vyrobku.
Tesim se na Vasi odpoved.
Podpis

A zde je má odpověď, kterou jsem odeslal v podstatě obratem:

Vážená paní XXX,
ta rozmrzlá a zase zmražená zmrzlina byla z prodejny Tesco na Národní třídě, která je v suterénu nákupního centra My. Čtyři předcházející stejné zkušenosti jsem ale nabral v Tescu Anděl, v nákupním centru Nový Smíchov. Poštovní adresu vám s dovolením nesdělím, protože bych jakýkoliv dar považoval – a nezlobte se na mě, prosím – za formu malého úplatku. Pokud by bylo třeba cokoli rychle prokonzultovat, jsem k dispozici na telefonním čísle YYYYY.
Ještě jednou s úctou
Jaroslav Špulák, Praha 5

Pak mi přišla ještě odpověď se sdělením, že problém prověří.



Komentáře [ 3 ]

  • Flint napsal:

    škoda, zajimalo by me co by ti poslali:D

  • Šárka napsal:

    Přesně, mohli jsme mít zmrzlinu na rok zdarma…

  • Snuk napsal:

    Jakej úplatek já tě nechápu …dyť za to může to Tesco ne ta firma… tim že nadáváš na rozmrzlou a znovuzmraženou zmrzlinu nadáváš na jednu konkrétní pobočku Tesca (teda nakonec dvě) ne na firmu Häagen-Dasz ..

Přidat komentář

(Povinné)
(Povinné)
(Povinné)