Uvidíme, jestli na mou stížnost odpoví

V sobotu 22. ledna jsem po předešlé příhodě zaslal oficiální mailovou stížnost výrobci zmrzliny Häagen-Dasz. Abych čekání na případnou odpověď zkrátil, otiskuji svou stížnost v plné verzi:
Vážení, předpokládám, že vás to asi stejně nebude zajímat, neboť svou mailovou adresu pro připomínky máte na obalu zmrzliny Häagen-Dasz uvedenou tak malými písmenky, že přečíst jí k smrti unaví oči a pořádně naštve (což z komunikace s vámi jednoznačně diskvalifikuje
staré lidi s horším zrakem), nicméně nemohu si odpustit malou poznámku.
Jako milovník rodinného balení zmrzliny Häagen-Dasz, Praline And Cream, si ji občas kupuji v obchodním řetězci Tesco. Podotýkám, že jedno balení stojí 159 Kč, což jsou pro normálního smrtelníka poměrně velké peníze (pozor, hovořím o normálních lidech, nikoli
třeba politicích). Bohužel již několikrát se mi stalo, že za tuto sumu jsem si zakoupil balení vaší zmrzliny, které mě po rozbalení doma nemile zaskočilo.
Namísto dobré zmrzliny v něm byl krém již předtím rozmrazený a posléze znovu zmrazený. Poznáte to snadno, to mi věřte. Stačí se na ten hnědobílý blivajs podívat. Navíc měl nevyrovnanou chuť, skupenstvím připomínal ledovou tříšť a všechny oříšky byly rozměklé
a spadlé na jedno místo, to jak při rozmražení ve výrobku propadaly dolů. Naposledy se mi to stalo v sobotu 22. ledna 2011, kdy jsem v Tescu na Národní třídě zakoupil rodinné balení zmrzliny s výrobním kódem 11 10 11/05 C08 36. (Předesílám, že nějakých pět výrobků stejného nevábného skupenství, s nimiž jsem se setkal v minulosti,
mělo jiné výrobní kódy.)
Tesco je známé tím, že ke zboží ani zákazníkům nemá prakticky žádný vztah a jistě by pro ně nebyl problém nabízet zmrzlinu Häagen-Dasz třeba ze špinavé podlahy. Myslím si ale, že takto drahá zmrzlina s tradicí, jak píšete na internetových stránkách, si takové zacházení
nezaslouží.
Až tedy příště dostanu chuť na Pralines And Cream, budu nucen před zakoupením balení přímo v obchodě preventivně rozbalit a pohledem zjistit, v jakém stavu mám možnost si obsah zakoupit. Slibuji, že pokud bude v pořádku, koupím si ho.
Přesto přeji vám i Tescu, abych v dohledné době tuto chuť neměl, neboť bych vám nejspíš způsobil problém tím, jak dlouho bych z nabídky kvalitní výrobek hledal. Byl bych rád, kdyby to pro vás byl stejný problém, jako pro mě.
V dokonalé úctě
Jaroslav Špulák, Praha 5



Přidat komentář

(Povinné)
(Povinné)
(Povinné)