Konečně jsem v bulváru

klusKolega Petr Korál, jeden z nejzasvěcenějších hudebních publicistů u nás, mi poslal kopii reklamního letáku Bageterie Boulevard. Je na něm smyšlený článek o tom, jak písničkář Tomáš Klus snědl kouli moudrosti, což je reklama na BBQ masové koule, které Boulevard vyrábí. V tom článku, jenž je pojatý bulvárně, jsem společně s Petrem Korálem citován i já.
Mimo jiné se v něm píše: „Jaká proměna čeká Kluse, je zatím těžké odhadnout,“ říká hudební publicista Jarda Špulák. Podle něj končí éra Kluse, jak jsme ho znali, a vrátí se někdo úplně jiný. „Bude to doba po Klusovi. Vrátí se Poklus,“ myslí si Špulák.
Rád bych uvedl, že je to vymyšlená citace, nikdy jsem nic takového nenapsal ani neřekl. Baví mě to ale, nemám s tím problém. Mystifikační články v tom podniku jsou často vtipné a rád je čtu.
Tím pádem je jasné, že jsem rád, že jsem se na ty letáky dostal. Ironicky mohu podotknout, že jsem konečně součástí bulváru (byť jsem po tom nezatoužil nikdy ani na jednu sekundu). Jsem rád, že mě autor těch fabulací uvádí jako Jardu a jsem rád, že jsem opět v jednom článku s Petrem Korálem, se kterým jsem na začátku devadesátých let seděl v redakci časopisu Rock & Pop.
Takže si dejte BBQ masové koule a myslete pozitivně.



Přidat komentář

(Povinné)
(Povinné)
(Povinné)